Bábelhal.hu

Ügyfélszolgálat és support szabályzat

Az általunk készített weboldalakkal, webshopokkal, web- és mobilapplikációkkal kapcsolatos módosítási-, frissítési-, garanciális-, fejlesztési- és marketing igények kezelését illetve az üzemeltetéssel kapcsolatos módosítási igényeket ún. support szolgáltatás keretében végezzük, melynek elszámolása óradíj alapú.

Infó! Support szolgáltatásunk díja 2020 óta (4 éve) nem változott, ezért 2024 januárjában az infláció miatt +12%-kal korrigáltuk azt. Az elszámolás menete változatlan.

I. Az ügyfélszolgálat és support elérhetőségei

Az ügyfélszolgálat (munkanapokon) hétfőtől csütörtökig 8:30-tól 16:00-ig, pénteken 8:30-tól 14:00 óráig elérhető.
Support vonalunk elérhetőségei: support@babelhal.hu, +36 83/777-603

Fontos! Kérését mindenképpen e-mail-ben (is) kell jeleznie, kivétel ha akadályoztatva van ebben (pl.: a levelezési szolgáltatás szüneteltetése miatt).

II. Az ügyintézés menete

  1. Kérését a support@babelhal.hu emailcímen jelentheti be.
  2. A kérés feldolgozása során ügyszámot készítünk, melyről emailben értesítjük.
  3. Kollégáink elvégezik a feladatot, melyet perc pontosságú munkaidő-elszámolással adminisztrálunk.
  4. A feladat sikeres elvégzéséről emailben értesítjük Önt.
  5. Az elvégzett feladatokról havonta tételes, félórás pontosságú elszámolást küldünk (a számla mellékleteként csatoljuk), amely egyben a számlázás alapját is képezi.

III. Szolgáltatási díjak

Szolgáltatás Óradíj Prioritásos óradíj
support feladat 11.000 Ft+Áfa/óra 15.000 Ft+Áfa/óra
marketing feladat 11.000 Ft+Áfa/óra 15.000 Ft+Áfa/óra
minifejlesztés 13.000 Ft+Áfa/óra
elemzés, statisztika és tanácsadás 15.000 Ft+Áfa/óra
garanciális javítás 0 Ft+Áfa/óra

IV. Szolgáltatási paraméterek

Igények feldolgozása Iránymutató határidő
support-, marketing- és garanciális igények feldolgozása Legkésőbb a következő munkanapon
minifejlesztési igények feldolgozása Legkésőbb a következő munkanapon
elemzési-, statisztikai- és tanácsadási igények feldolgozása Legkésőbb a következő munkanapon
Feladatok elvégzése Iránymutató határidő
support-, marketing- és garanciális feladatok elvégzésének határideje A feldolgozástól számított +3 munkanap
minifejlesztési feladatok elvégzésének határideje Ütemezés szerint
elemzési-, statisztikai- és tanácsadási feladatok elvégzésének határideje Ütemezés szerint

V. Prioritásos munkavégzés

A support- és marketing szolgáltatás keretében – felár ellenében – lehetőség nyílik bizonyos feladatok prioritásos teljesítésére. Prioritással kezelt kérések esetén adott munkanapon legkésőbb 13 óráig beérkező, 3 munkaórát meg nem haladó igényeket a még a tárgynapon feldolgozzuk, s a support- és az írásos (ügyszám létrehozásáról tájékoztató) visszaigazolástól számított következő munkanapon a feladatot elvégezzük.

Fontos! Adott feladat csak akkor minősül prioritásosnak, ha az ügyszám létrehozásáról szóló tájékoztatóban ez szerepel.

V. Az elszámolás menete

  1. Az elszámolása óradíj alapú, legkisebb időegység fél óra.
  2. Havonta számlát küldünk Önnek, melyhez csatoljuk az elvégzett feladatokról a tételes, félórás pontosságú elszámolást.
  3. Amennyiben valamelyik időráfordítással/tétellel nem ért egyet, a reklamációját a support@babelhal.hu e-mail címen jelezheti.
  4. Ha a reklamáció elfogadásra kerül, akkor a következő hónapban jóváírjuk azt számláján.

VII. Jó tudni

  • Munkanap definíciója: a törvényileg és rendeletileg munkanapnak minősülő naptári napok, kivétel a szombat.
  • Iránymutató határidő definíciója: a határidők iránymutatóak, fenntartjuk a jogot, hogy a leterheltségétől függően eltérjünk ettől. Adott ügyszám aktuális kivitelezési határidejéről kérjük érdeklődjön a support@babelhal.hu email címen.
  • A nem óradíj alapú fejlesztésekre minden esetben egyedi elszámolás és határidő vonatkoznak.
  • Lejárt tartozás esetén a bejelentett feladat határideje és elvégzése egyedi elbírálás alapján történik. Ezen feladatokra nem érvényes a support szolgáltatás vállalt határidejei.
  • A szolgáltatás igénybevételével Ön elfogadja a support szolgáltatás feltételeit és elszámolási szabályait, függetlenül attól, hogy azokat elolvasta-e vagy sem.
  • Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen szabályzatot a felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Ön a szolgáltatásnak a módosítás hatálybalépését követő használatával elfogadja a módosított szabályzatot.

Utoljára módosítva: 2024. január 09.