Az általunk készített weboldalakkal, webshopokkal, web- és mobilapplikációkkal kapcsolatos módosítási-, frissítési-, garanciális-, fejlesztési- és marketing igények kezelését illetve az üzemeltetéssel kapcsolatos módosítási igényeket ún. support szolgáltatás keretében végezzük, melynek elszámolása óradíj alapú.
I. Az ügyfélszolgálat és support elérhetőségei
Az ügyfélszolgálat (munkanapokon) hétfőtől csütörtökig 8:30-tól 16:00-ig, pénteken 8:30-tól 14:00 óráig elérhető.
Support vonalunk elérhetőségei: support@babelhal.hu, +36 83/777-603
II. Az ügyintézés menete
- Kérését a support@babelhal.hu emailcímen jelentheti be.
- A kérés feldolgozása során ügyszámot készítünk, melyről emailben értesítjük.
- Kollégáink elvégezik a feladatot, melyet perc pontosságú munkaidő-elszámolással adminisztrálunk.
- A feladat sikeres elvégzéséről emailben értesítjük Önt.
- Az elvégzett feladatokról havonta tételes, félórás pontosságú elszámolást küldünk (a számla mellékleteként csatoljuk), amely egyben a számlázás alapját is képezi.
III. Szolgáltatási díjak
Szolgáltatás | Óradíj | Prioritásos óradíj |
---|---|---|
support feladat | 11.000 Ft+Áfa/óra | 15.000 Ft+Áfa/óra |
marketing feladat | 11.000 Ft+Áfa/óra | 15.000 Ft+Áfa/óra |
minifejlesztés | 13.000 Ft+Áfa/óra | – |
elemzés, statisztika és tanácsadás | 15.000 Ft+Áfa/óra | – |
garanciális javítás | 0 Ft+Áfa/óra | – |
IV. Szolgáltatási paraméterek
Igények feldolgozása | Iránymutató határidő |
---|---|
support-, marketing- és garanciális igények feldolgozása | Legkésőbb a következő munkanapon |
minifejlesztési igények feldolgozása | Legkésőbb a következő munkanapon |
elemzési-, statisztikai- és tanácsadási igények feldolgozása | Legkésőbb a következő munkanapon |
Feladatok elvégzése | Iránymutató határidő |
---|---|
support-, marketing- és garanciális feladatok elvégzésének határideje | A feldolgozástól számított +3 munkanap |
minifejlesztési feladatok elvégzésének határideje | Ütemezés szerint |
elemzési-, statisztikai- és tanácsadási feladatok elvégzésének határideje | Ütemezés szerint |
V. Prioritásos munkavégzés
A support- és marketing szolgáltatás keretében – felár ellenében – lehetőség nyílik bizonyos feladatok prioritásos teljesítésére. Prioritással kezelt kérések esetén adott munkanapon legkésőbb 13 óráig beérkező, 3 munkaórát meg nem haladó igényeket a még a tárgynapon feldolgozzuk, s a support- és az írásos (ügyszám létrehozásáról tájékoztató) visszaigazolástól számított következő munkanapon a feladatot elvégezzük.
V. Az elszámolás menete
- Az elszámolása óradíj alapú, legkisebb időegység fél óra.
- Havonta számlát küldünk Önnek, melyhez csatoljuk az elvégzett feladatokról a tételes, félórás pontosságú elszámolást.
- Amennyiben valamelyik időráfordítással/tétellel nem ért egyet, a reklamációját a support@babelhal.hu e-mail címen jelezheti.
- Ha a reklamáció elfogadásra kerül, akkor a következő hónapban jóváírjuk azt számláján.
VII. Jó tudni
- Munkanap definíciója: a törvényileg és rendeletileg munkanapnak minősülő naptári napok, kivétel a szombat.
- Iránymutató határidő definíciója: a határidők iránymutatóak, fenntartjuk a jogot, hogy a leterheltségétől függően eltérjünk ettől. Adott ügyszám aktuális kivitelezési határidejéről kérjük érdeklődjön a support@babelhal.hu email címen.
- A nem óradíj alapú fejlesztésekre minden esetben egyedi elszámolás és határidő vonatkoznak.
- Lejárt tartozás esetén a bejelentett feladat határideje és elvégzése egyedi elbírálás alapján történik. Ezen feladatokra nem érvényes a support szolgáltatás vállalt határidejei.
- A szolgáltatás igénybevételével Ön elfogadja a support szolgáltatás feltételeit és elszámolási szabályait, függetlenül attól, hogy azokat elolvasta-e vagy sem.
- Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen szabályzatot a felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Ön a szolgáltatásnak a módosítás hatálybalépését követő használatával elfogadja a módosított szabályzatot.
Utoljára módosítva: 2024. január 09.