Ügyfélszolgálat és support szabályzat
Az általunk készített weboldalakkal, web- és mobilapplikációkkal kapcsolatos módosítási, frissítési, garanciális és fejlesztési igények kezelését illetve az üzemeltetéssel kapcsolatos módosítási igényeket ún. support szolgáltatás keretében végezzük, melynek elszámolása óradíj alapú.
I. Az ügyfélszolgálat és support elérhetőségei
Az ügyfélszolgálat hétfőtől csütörtökig 8:30-tól 16:00-ig, pénteken 8:30-tól 14:00 óráig elérhető.
Support vonalunk elérhetőségei: support@babelhal.hu, +36 83/777-603
II. Az ügyintézés menete
- Kérését a support@babelhal.hu emailcímen jelentheti be;
- Projektvezetőnk feldolgozása után ügyszámot (hibajegyet) készítünk kéréséről, melyről emailben értesítjük;
- Programozóink elvégezik a feladatot, melyet precíz, félórás ütemezésű munkaidő-elszámolással adminisztrálunk;
- A feladat sikeres elvégzéséről projektvezetőnk emailben értesíti Önt;
- Az elvégzett support feladatokról havonta tételes, félórás pontosságú elszámolást küldünk, amely egyben a számlázás alapját is képezi.
III. Support szolgáltatási paraméterek (SLA)
Szolgáltatás | Iránymutató határidő |
---|---|
Az elérhetőségi időben beérkező módosítási és support igények projektvezetői feldolgozása | Legkésőbb a következő munkanapon |
Az elérhetőségi időben beérkező, maximum 4 munkaórát igénylő módosítási és support igények elvégzésének határideje | A projektvezető jóváhagyásától számított +3 munkanap |
4 munkaóra feletti módosítási és support igények elvégzésének határideje | Egyedi ajánlat alapján |
IV. Prioritásos munkavégzés
A általunk kínált support szolgáltatás keretében – felár ellenében – lehetőség nyílik bizonyos feladatok prioritásos teljesítésére. Prioritással kezelt kérések esetén adott munkanapon legkésőbb 13 óráig beérkező, 3 munkaórát meg nem haladó igényeket a projektvezető még a tárgynapon feldolgozza, s a projektvezetői jóváhagyástól számított következő nap legkésőbb 12 óráig a feladatot elvégezzük.
V. Az elszámolás menete
- Az elszámolása óradíj alapú:
- Egy mérnökóra 2020-ban 9.800 Ft+ÁFA, prioritásos munkavégzés felára +4.200Ft+ÁFA/óra.
- Online marketing és üzleti tanácsadás 2020-ban 20.000 Ft+ÁFA/óra.
- Havonta számlát küldünk Önnek, melyhez csatoljuk az elvégzett support feladatokról a tételes, félórás pontosságú elszámolást.
- Amennyiben valamelyik időráfordítással, tétellel nem ért egyet a reklamációját a support@babelhal.hu e-mail címen jelezheti.
- Ha a reklamáció elfogadásra kerül, akkor a következő hónapban jóváírjuk azt számláján.
VI. Jó tudni
- Munkanap definíciója: a törvényileg és rendeletileg munkanapnak minősülő naptári napok, kivétel a szombat.
- Iránymutató határidő definíciója: a megjelölt határidők iránymutatóak, fenntartjuk a jogot, hogy a support részleg leterheltségétől függően eltérjünk ettől. Adott ügyszám aktuális kivitelezési határidejéről kérjük érdeklődjön a projektvezetőnél a support@babelhal.hu emailcímen.
- A nem óradíj alapú fejlesztésekre minden esetben egyedi elszámolás és határidő vonatkoznak.
- Lejárt tartozás esetén a bejelentett feladat határideje és elvégzése egyedi elbírálás alapján történik. Ezen feladatokra nem érvényes a support szolgáltatás vállalt határidejei.
- A szolgáltatás igénybevételével Ön elfogadja a support szolgáltatás feltételeit és elszámolási szabályait, függetlenül attól, hogy azokat elolvasta-e vagy sem.
- Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen szabályzatot a felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Ön a szolgáltatásnak a módosítás hatálybalépését követő használatával elfogadja a módosított szabályzatot.
Utoljára módosítva: 2020. február 03.